Väike asi=suur rõõm ehk

Togram sai aasta vanemaks. Kolleegid naersid, et peavad hakkama õnne asemel vist tervist soovima, vanus juba selline. (loe: kolmekümnendani on veel hea mitu-mitu aastat) :)

Peale mõningase luuretegevuse, vargsi uurimise ja puurimise ning mu mõningate vihjete abil, et olen algaja rohenäpp, kes õnnelik on aias ning soovitatavalt näppupidi mullas, oli kaaslastel välja mõledud, mis on mu kink.

Ja nii ma saingi kage suurelehelise hortensia omanikuks, nüüd siis neid tükki kolm mu valduses. Peab vaid  koha nüüd leidma kallitele-armsatele. Ilmselt ootavad nad mõnda aega potis, sest suured kolimised aias käsil ja kindel pole siin pea miski. Idee on olemas muidugi küll juba, aga vajab veel väheke kaalutlemist, saati peale puishortensia polnud mul ühtgi selle nimega tegelast. SOovitused teretulnud.


Imeline kink algajale rohenäpule. Aitäh-aitäh!!

Ja loomulikult tänan ma teraseid, kes tabasid ära, millest eelmine postitus rääkis. Õnne jagub nüüd terveks uueks eluaastaks teie abiga. Ütlen Teile vaid, kes teisele jagab, saab ise topelt. Sedasi on elus pea kõigega.
Teie Togram

Kommentaarid

  1. Kirjutasin oma blogis eelmisel aastal, kuidas ma neile kohta valisin ja mida tegin, et nad hästi kasvaksid, vaata kas augusti või septembri kuud. Ja nad tõesti kasvavad ja õitsevad suurepäraselt.
    Kas Sa ikka sordinimesid tead? Selle järgi saab otsustada nende külmakindluse üle.

    VastaKustuta

Postita kommentaar