Pilk aeda

Isegi minul on aed. Mida mul hetkel ei ole, on aeg. Kuid üks tiir enne päikeseloojangut sai siiski tehtud. Ja no on kevad küll.

Täna hommikul kuulsin taas lõokesi, nädala alguses arvan, et kuulsin kuldnokkasid. Päev oli soe, nüüd pildistamas käies, hakkas ikka väga külm.

Õnneks väga paljud targad taimed hoiavad oma ninad mullas ega kipu veel päikese poole küünitama. Mõned aga teevad seda. Näiteks üks sirelivits on otsustanud, et tema hakkab oma pungasid lahti kruttima:


Loomulikult on ninasid pistmas välja võrkiirised, krookused ja tulbid ning mõned nartsissid leidsin ka.
Ahjaa, rabarberid on ka ninad välja pistnud ningfloksid ka:




Ja mullatööd on meil alanud, mõne päeva eest juba



ja siit vist algab selle aasta üks võimalik projekt ;)

Kui loete seda postitamise päeval, siis leidke hetk öisesse taveasse vaatamiseks. See on nii põhjatu ja nii ilus. Vanasti ma vaatasin taevasse tihemini ja nautisin hetke. Täna ma tihti ei tee seda enam, ei teagi miks. Ilmselt ma enam ei leia hetke. MM, või ilmselt liikusin ma vanasti pimedal ajal rohkem jala, kui täna. Igal juhul täna saunast tulles seisatasin, et vaadata. No ma seisatasin ikka hea mitmeks minutiks ja ma olen lummatud. Püüan edaspidi tihedamalt nina lisaks mulla suunas vaatamisele ka taeva poole suunata :)




Kommentaarid

  1. Kevad tahab jah hullult tulla :) aga taeva ja taevasse vahtimise avastasin ma alles maale elama asudes, linnas ju seda lihtsalt ei näe ja on tõesti neid hetki kui jääki lõug ripakil taevasse vahtima, et mis värk, pole võimalik, et nii ilus on :D

    VastaKustuta
  2. Jah, ka meie nägime taevast ja kõike muud ilusat alles siis, kui linnast ära kolisime:)
    Sirelid ja sõstrad ongi säärased rumalad, et hakkavad end liiga vara kevadesse mõtlema.

    VastaKustuta
  3. Pihlenelal on ka suured pungad küljes, aga lõoke ja kiivitaja alles tulid meile ja erilisi mullatöid ka veel ei tehta, aiamaa on üks poriauk

    VastaKustuta

Postita kommentaar