Tärkab-ärkab-heliseb

Tänane naistepäev oli teistsugune kui möödanikud, mida mäletan. Nii sooja 8. märtsi ma ei mäletagi, lausa 13,5 kraadi. Kui hommikul oli aia ääres kuuseheki servas veel lund, siis õhtuks oli see läinud itta koos selle vali, kuid sooja tuulega.

Lõpuks leidsin ka oma esimesed lumikellukesed üles :)


Pikkade prognooside kohaselt erilist külma enam tulla ei tohiks. Uuel nädalal lõpul loodame kasvuhoone kütte saada ning taimetited, kes täna taimelampide all köögis resideeruvad, saavad pikeeritud, pottidesse ja lavasse kasvama. Nädala sees loodan veel mõned külvid tehtud saada.









Koolitöödega on aga selle eest kehvasti. Loodetavasti jääb hetk nendegi tegemiseks :)

Kommentaarid

  1. Kes teeb, see jõuab :) Küll koolitöödki tehtud saavad, tubli nagu Sa oled :)

    VastaKustuta
  2. Kevadest paremat asja ei ole. Eriti veel kui on lootust, et külma ka enam ei tule.:)

    VastaKustuta
  3. Ma juba peaaegu, et oleks peenarde kallale läinud aga hoidsin ennast veel tagasi, arvan et üks lumi tuleb ikka veel. Aga eile oli juba peaaegu õiget lõhna ja tunnet õhus

    VastaKustuta
  4. Ma arvan samuti, et lund on veel tulemas.
    Külvid on ilusad.
    Katsu ikka oma kooliasjadega ühele poole saada, see on edaspidiseks väga oluline. Ja siiani oled Sa ju väga tubli olnud.
    Tead, kes tahab, leiab võimaluse, kes ei taha, vabanduse.

    VastaKustuta
  5. Ma ka arvan, et ilmselt on veel mõni lumi taevas. kalendri järgi on ju talv veel, kuigi õue vaadates on kevadet märgata. Peenrasse ma ei kipu-aega on veel. Mullas näperdamise vajaduse saam külvisid tehes ja pikeerimisega tegeledes :)

    VastaKustuta
  6. Lumikellukesed on ikka väga ja väga ilusad! Loodetavasti saate kasvuhoone kütte ja kõik taimetited jm pikeeritud ja siis hakkab kasvatamine. Kaa, minu tomatitaimed nende seas, tore!

    VastaKustuta

Postita kommentaar