Töise nädalavahetuse uuendused

Nädalavahetus oli väga töine. Väga töine!
Aga seevastu olen pilgeni täis rõõmu ja süda on täis õnne.

Reedel saabus meie õuele kaua oodatud pakk. Suur pakk. Hakkasime seda harutama juba sama päeva õhtul ja jagasime kenasti pusle hunnikutesse. Ühesugused tükid samadesse.

Laupäeva hommikul algasime punktist, milles jäime reedel pooleli.



Peagi saabus appi meile mu noorem vend. Imestas veel omanäolise rekordi üle, et laupäeva hommikul  45 minutiga voodist meie õuele :)

Töö edenes üsna kiirelt. Mõne tunni pärast hakkas juba aru saamine tekkima, et mis sellest siis saab.


Pealelõunal saabusid minu kaks vahvat kolleegi, neist üks võttis oma elu kaaslase samuti kaasa ja laupäeva õhtuks sai valmis karkass.

Pühapäeva hommikul alusasime sellest punktist, hoonele said ette aknad ja uksed. Vahetunud oli mõnes osas meeskond ehk kolleegid saatsime öösel koju ning mu noorema venna asemel oli meil abis minu vanem vend. Lastest oli muidugi ka suur abi. Soojendasid toitu, aitasid juppe tassida, hoidsid plaate kinni. Väga palju tunde hiljem, täpsemalt nii 12,5 tundi, eile õhtul kella 21,30 paiku oli pilt selline:


Teha on veel palju, natuke on tarvis vuntsida hoone ühte otsa, mis siiski on natuke loodist väljas. Ja nipet-näpet siis veel. Aga suur-suur töö on tehtud ja kui nüüd hästi läheb, saab selle nädala lõpus, kui lõpuks see pagana talv läbi saab keset maid,  taimed kasvukasse. Uude kasvukasse. Ma olen väga tänulik abistavale jõule Aitääh teile! Olgu täiendavalt mainitud, et kasvuhoone mõõtmed on 4*20 m.

Aias, lilleaias, ei ole suurt midagi teha jõudnud. Minu selg on mu nõrkus ja eks istuv töö aitab sellele "kenasti" kaasa. Neljapäeva õhtul alustasin küll künkapeenra korrastamisega, aga see on masendav. Karukell, osaliselt päevaliiliad ja iirised on mädanenud. Kõikse harilikum murtudsüda on vist ka läinud. Võeh. Masendav! Püüdsin tugevamaid juurejuppe päästa ja potti kasvukasse kosuma panna. No näis. 

Kevad edenes päris jõudsalt sel nädalavahetusel. Harilikud vahtrad sätivad end õitsema, alusmets juba rohetab. Ja nüüdsiis lubatakse vihma, lörtsi, lund ja ööseks kuni -5 kraadi külma. VõeH!

Varsti saab vast lillepilt ka näitama, kui natukesegi muude asjade kõrvalt aega saab.


Kommentaarid

  1. Võeh jah.
    Esimene asi, mille uude kasvukasse istutad, peab olema ahi järelikult.

    VastaKustuta
  2. Absoluutselt võimas! Sealt siis need kurgid ja tomatid nüüd tulema hakkavad? Vana kilemaja võtate maha või jääb täienduseks sellele uuele?

    VastaKustuta
  3. Võimas tõesti, on põhjust rõõmustamiseks. aga ilmateade on jah võeh :(

    VastaKustuta
  4. ossaissand!

    teil oleks nagu see abivägi olnud,nagu selles muinasjutus, kus ööga loss valmis tehti. suur ja väike peeter äkki?

    a kui pikk see ilu teil õieti on?

    VastaKustuta
  5. Vägev värk! Sealt hakkab nüüd kõike seda maitsvat tulema, mida mina süüa ei tohi :)

    VastaKustuta
  6. Õnnitleme vägeva kasvuka puhul! Nüüd on sul tööd, nii et tapab. :)

    VastaKustuta
  7. Oi, nii tore uudis ja vägev töö ära tehtud! Tubli meeskonnatöö.

    VastaKustuta
  8. Väärt ja väga vajalik majake :) Tublid, tublid!

    VastaKustuta

Postita kommentaar