sajab.Sajab? Sajab!!!

Hipp-hipp- hurraaa!!


Allikas: www.donald.no

Täpselt nii vähe või palju ongi õnneks vaja. Mina olen rahul, aed on rahul. Leevendab põuda ja kasvatab (aia)vilja. Lõpuks saab maa kastetud ka siin, meiemail. Sisuliselt kolm nädalat pole korralikku kastmisvihma sadanud. Viimane sabin kastis mullapalli max 5 cm.

Las kallab veel, veel terve öö ja natuke homset päeva- mitte kõvasti, vaid sellist paraja tugevusega vihma- kuni seenevihm. Saan oma uued täna mu Abikaasa poolt (suudate seda uskuda, ta ostis mulle lilled!!!??) soetatud sõbrad maha istutada- Hostad "Epress Wu" ja "T.Rex´i"

;)








Kommentaarid

  1. Tore! Rõõmustan koos Sinuga, seda vett on nii vaja. Meil veel ikka pole tulnud. Lootus jääb.

    VastaKustuta
  2. Meil on sadanud järjest 4,5 ööpäeva :)

    VastaKustuta
  3. Mina ei saa ikka öelda, et oleks väga korralikult sadanud, lihtsalt on natuke niisutanud. Vihmapilvi olen näinud, eemalt

    VastaKustuta
  4. Tore, et hostasid juurde sigines ja neil nüüd kindlasti hea ka kasvama hakata peale kosutavaid sadusid!

    VastaKustuta
  5. Ju need mehed lilli ikka toovad, aga teha neile selgeks, et kauneimatel lilledel on juured ka all ja õied on vahel teisejärgulised, on palju keerulisem. Tubli mees!

    VastaKustuta

Postita kommentaar