Ja nii ta algab taas...

MM, minu eelmise aasta kokkuvõtted on kõik tegemata. Palju uusi tuli ja mis tuli...??? No, kui mitte enne, siis kunagi kevadises idüllis saab see toiming tehtud.
Kokku saab võtta seda:

  1. Aalujate hulka arvamine
  2. Nendega läheb tutvus sotsiaalmeedia abil
  3. Otsus õppima minna taas
  4. Aiakujundamisega alustamine (loe- palju taimi kolis "titepeenrasse- abipeenrasse", et siis planeeritud alasse tagasi kolida---kunagi)
Ilmselt enim eelmist hooaega iseloomustavad esimesed... Aga sellest ehk mõni teine kord.

Mõne seemne olen ma talikülvanud juba kuukese või rohkema eest. Mõni jäi hiljaks külviga ja kolis selle tõttu seemnena sügavkülma. Egas ma ei tea, kas see õige otsus oli, aga eks ma siis katsetan. 

Nüüd ootavad külvijärge baklažaanid ja paprika ning tõrvikliilia. Homme plaanis mõnd seemnepoodi kammida ja varusid täiendada. Abikaasagi on saanud palve- mul on käetavat ettekasvatusmaja vaja. Ja tema oma metsanduslike teadmistega on saanud palve ka välja otsida koht, kust varume seemned puittaimede kasvatamiseks.

Jah, ma hakkan oma unistuste suunal liigutama ja liikuma. Tee selleni võtab aega ja ilmselt on täis vaeva ja valu, aga see on MINU UNISTUS...Ehk olengi hull ja ehk ongi see vaev liiga suur ja ehk ei tasu see ära, aga ma tahan selle ära proovida. 

Ahjaa, vaher jookseb- vähemalt meil siin Tartumaal soode vahel. Murdsin poole cm oksa, panin pudeli otsa, sest minu üllatuseks tuli murtud oksast mahla. Täna jõime kosutuseks tubli sõõmu värsket vahtramahla. Proosit!
Proosit, on tõesti kevad??!!? ehk siis ühele lõputule novembrile järgnes 3 nädalat korraliku külmaga talve (11.-31. 01, paar sooemat päeva ja siis paar külmemat päeva enne soojalainet; kõige külmem päev oli  24.01, mil miinimum langes -23,8 C)) ja nüüd erinevate ennustuste kohaselt tuleb lõputu varakevad märtsi lõpuni!!?

Kommentaarid

  1. Ilusad unistused, pole Sa midagi hull. Kõik aiandajad on kiiksuga ja kui see olemas, siis edeneb kõik. Ma pole raatsinud puude kallale veel minna, piirdun kaevuveega :)

    VastaKustuta
  2. Kõik läheb aina paremaks ja põnevamaks. Millal küll minust korralik külvaja saaks?

    VastaKustuta

Postita kommentaar